poniedziałek, 5 października 2009

Z kuchni do salonu fryzjersko-kosmetycznego

Kochane blogowiczki i czytelnicy,

W ostatnich miesiacach zamienilam przytulne otoczenie domowo- kuchenne na salonowe: kosmetyczno- fryzjerskie. Choc kryzys daje sie bardzo we znaki nadal palam optymizmem ze mimo tego ludzie nie zarosna jak mamuty i nie zapomna o dbaniu o skore.

W miare mozliwosci obiecuje wpisywac jakies fajne szybkie i latwe przepisy.


Zatem kochani trzymajcie kciuki za nowicjuszke w biznesowym swiecie.

goraco was wszystkich pozdrawiam

Niektore marzenia naprawde sie spelniaja.

agata

6 komentarzy:

shinju pisze...

Trzymam mocno kciuki za biznesowy sukces. I mam nadzieję, że nie znikniesz z blogowej strefy.

Agata pisze...

shinju, dziekuje bardzo, wszystkie kciuki swiata bardzo mi sie przydadza. Tez mam nadzieje ze uda mi sie wygospodarowac troszke czasu na wklejenie nowych szybkich w wykonaniu przepisow. Pozdrawiam agata

Agata pisze...

shinju, dziekuje bardzo, wszystkie kciuki swiata bardzo mi sie przydadza. Tez mam nadzieje ze uda mi sie wygospodarowac troszke czasu na wklejenie nowych szybkich w wykonaniu przepisow. Pozdrawiam agata

Ana P pisze...

Olá Agata!
Nie wiem jezeli mowisz po portugalsko ale myszle ze tak. Ale teraz moge napisac trocheczki po polsku. Jestem portugalka, i mieszkalam 9 miesiaci w warszawie, bylam voluntariuszka. Teraz wrocilam do portugalia, ale brakuje sie jezdziennie polska, jak pierogi ruskie, chlodnik.. ;)
Chlodnik nie jest bardzo skomplikowany, ale pierogi nie wiem jak robic bo w portugalii nie mamy czesto cottage cheese, rozumiesz? nie wiem jako ser moge stosowac..!
Czy mogesz mnie pomogac? ;)
Dziekuje bardzo!
Ana

Anonimowy pisze...

Powodzenia kalafior z groszkiem to po prostu poezja,pozwoliłem sobie umieścić linka do Twojego Bloga na mojej stronie internetowej [link=URL]http://samorzewski.eu[/link]

Agata pisze...

Witaj Ana P, tu masz przepis na twarog http://obiezyswiatka.blogspot.com/2008/05/produkcja-twarogu-w-domowych-pieleszach.html jak bedziesz miala problem ze slownictwem to daj znac.

Anonimowy: tak sie ciesze ze kalafior smakowal, to ulubione danie moich malych pociech, pozdrawiam serdecznie