piątek, 27 marca 2009

DZIEN 24- pozostalo 4 dni

Z plazy "wyszly nici". Kilka dni temu wpadla mi z rece ulotka ze sklepu Lidl, gdzie uwage moja skupila na sobie maszyna do wyrabiania i pieczenia chleba- ciche marzenie odkad wciagnelam sie w blogowanie i zarazilam od kilku przodowniczek blogowych. Cena byla bardzo kuszaca. Zadzwonilam nawet do jednej z muz blogowych zalewajac ja milionem pytan na temat maszyny i choc rozmowe zakonczylysmy wywodami o ekonomii to dowiedzialam sie na co mam zwrocic uwage przy zakupie. Nastepnego dnia- dnia promocji, z biciem serca o godz. 9 rano wchodzilam do sklepu, ale maszyn nigdzie nie bylo widac. Zapytalam pania ekspedientke i dowiedzialam sie ze owszem byly, ale wczoraj i wysprzedaly sie w ciagu pierwszej godziny. Otoz moi drodzy, zle przeczytalam ulotke. W jezyku portugalskim dni tygodnia sa bardzo pokrecone i w zaden sposob nie moge ich zapamietac. 5º feira kojarzy sie dla mnie z piatkiem, a niestety jest to czwartek. Po tym jakze wielkim rozczarowaniu powinnam sobie zakodowac na zawsze. Pojechalam jeszcze do innych sklepow, majac nadzieje ze tylko w mojej dzielnicy mamy maniakow chlebowych, lecz niestety wszedzie slyszalam to samo. Jedna pani poradzila mi zadzwonic do obslugi klienta, by sprawdzili w systemie czy gdzies nie zapodziala sie jedna maszyna. Nie oddzwonili. Zgodze sie z Agnieszka ktora probowala mnie pocieszac- co sie odwlecze tonie uciecze:)))

.....................................................................................

Menu dzisiejszego dnia:

SNIADANIE:


Garsc platkow owsianych
odrobina mleka sojowego
jablko i gruszka
garsc mieszanki orzechow z rodzynkami
Platki zalac mlekiem, dodac pokrojone owoce i posypac orzechami i rodzynkami




LUNCH:
Zielona fasolka pokrojona i ugotowana w lekko osolonej wodzie
30g brazowego ryzu- ugotowac
cebula
1/2 piersi z kurczaka
salata
Oliwa z oliwek
sol, pieprz
Cebule podsmazyc na niewielkiej ilosc oliwy z oliwek i wymieszac z ryzem i fasolka. Doprawic do smaku. Piers zgrilowac i podawac z ryzem i salata.

DINNER:
Porcja dla 2 osob.
mala puszka czerwonej fasoli
pol ogorka
pol czerwonej cebuli
mala puszka tunczyka w oliwie z oliwek
sol, pieprz
Sok z cytryny
Wszystkie skladniki dokladnie wymieszac i doprawic do smaku. Dodac odrobine soku z cytryny

7 komentarzy:

leloop pisze...

u mnie taki szal byl kilka lat temu gdy kupilam swoja pierwsza maszyne w Lidl-u, teraz byly znowu (w Lidl-u dostawy maja chyba w poneidzialek i w czwartek, chyba wszedzie tak samo).
dzisiaj kupilam swoja druga bo poprzednia niestety po kilku latach intensywnego uzywania, padla (drobiazg lecz nie oplacalo sie naprawiac, zwazywszy na cene nowej). sprzet czy to gospodarstwa domowego czy ogrodniczy w Lidlu jest przyzwoitej jakosci wiec polecam.
w moim Lidl-u bylo jeszcze kilka egzemplarzy, moze Ci kupic ;)
pozostaje mi powtorzyc za Agnieszka, co sie odwlecze ...

Agata pisze...

Dzieki Leloop. Z tego co pieszesz wynika ze bylas/jestes zadowolona z tej Lidlowskiej maszyny? Czy mozesz mi napisac marke? Mam nadzieje ze niebawem znowu "rzuca" je na sklep, bo tak z Francji slac to za drogo;)

agaR pisze...

Pani Agato! Chyle czola...iczekam na opis wynikow, mam nadzieje ze naprawde bylo warto. Podziwiam, naprawde...Ale ja chcialam tu podeslac pani pewna rade, bardzo fajne maszyny do chleba mozna kupic w la redoute, jezeli nie jest Pani klientka, to prosze sie jak naszybciej zrobic. nie wiem ile a Lidlu kosztowala ale w la redoute od czasu do czaumozna zlapac promocje prawie do 50% i wtedy to naprawde sie oplaca
Tu jest link do maszyn
http://www.laredoute.pt/PT/pt/compra-deco-pequenos-electrodomesticos-cozinha.aspx?categoryid=46381636&parentcategoryid=46381634&categorytitle=cozinha

No tak, polamal sie ale to wtedy
laredoute.pt _casa_pequenos electrodomesticos
Wiele fajnych rzeczy kupilam tam sobie w tych promocjach:)))

Przepraszam ze ja tu tak anonimowo sie wtracam, ale ten chol... google nie pozwala na anonimowosc.
Powiem tylko tyle: przez ostatnie 4 lata mieszkalam w Odivelas :))) chyba sie nigdy nie spotkalysmy u ks Andrzeja na herbatce??????????
W realu, to chyba pani corka chodzi do szkoly z corka jednej mojej kolezanki...ale ja tej kolezanki nie lubie i ona teraz nico mnie nie wie
Pozdrawiam goraco...
kiedys sie ujawnie
bjs

Agata pisze...

agaR- ciesze sie ze mnie tu pani znalazla. Maszyny obejrzalam i faktycznie ceny nie sa wygorowane, aczkolwiek niektore o bardzo malej pojemnosci. Moze to wystarczy? Musialabym popytac. Nie wczytalam sie jeszcze dokladnie ale czy ten sklep prowadzi tylko sprzedaz wysylkowa?
Prosze mnie zaczepic u ksiedza Andrzeja na herbatce. Chetnie bym sobie z Pania porozmawiala:) Swiat jest taki maly, prawda? POzdrawiam goraco.agata

Agnieszka pisze...

Agato, tylko proszę Cię nie kupuj o małej pojemności. To się całkowicie mija z celem. Moja "staruszka" jak Ci wspominałam też jest z La Redoute. Z tego co wiem to oni tylko wysyłkową sprzedażą się zajmują. Sensowna wydaje mi się jedynie ta za 95.90E .
Spojrzałam na zdjęcie w ulotce lidlowej i nie chcę się znęcać, ale one były takie jak trzeba te maszyny. :(

Agata pisze...

:(( no tak myslalam. Jakos od razu te ze sklepu wysylkowego (te tanie) nie przypadly mi do gustu, a 95E to wiecej niz podwojna cena z LIDLA. Zalogowalam sie na promocje i bede oczekiwac na nastepna- tym razem nie przegapie. Dzwonilam znowu do obslugi klienta ale kazali czekac do 2 tygodni. Nie wierze ze cos zdzialaja. Moj znajomy jak uslyszal o mojej wpadce powiedzial: "AAAAAA, to dlatego byly takie kolejki w czwartek przed otwarciem Lidla!!" Nastepnym razem stane w kolejce skoro swit hahaha!! Pozdrawiam. Jak ktos uslyszy o promocjach to dajcie znac dla sieroty bozej- czyli mnie:))

leloop pisze...

potwierdzam przypuszczenia Agnieszki, bardzo przyzwoita jakosc jak na te cene, zreszta innych urzadzen AGD sprzedawanych w Lidl-u tez.
ja swojej jeszcze nie mialam czasu wyprobowac, ladna pogoda to ogrod non-stop. obserwuj tez wyprzedaze w Lidl-u, nagle znajduja sie dodatkowe egzmplarze urzadzen :)